:: Cerita dari Tanah Tinggi ::


Pics kat bawah ni sudah cukup untuk ceritakan segala-galanya. Perjalanan yang memakan masa hampir 3 jam setengah (Kuala Lipis-Betau-Cameron highlands)..journey kali ni memang sangat umphh! Hahaha..tak dapat digambarkan melalui kata-kata. Nurul sangat teruja sebab first time jejakkan kaki ke sana. Aku? Tenang-tenang je..kali kedua ke sana, juga bersama rombongan yang sama. Thanks to Ayen especially, both pilots, juga kepada rakan-rakan ahli 'rombongan'. Ahaks!~


Ladang Teh Boh di Sungai Palas, Cameron Highlands. Damai, Tenang. Aku Memang suka ngan keadaan tempat ni. Jauh dari kesibukan dan kebisingan kota. sangat mengasyikkan.



Ahli rombongan... Ahaks!


Di hadapan kilang Boh. Bau teh diproses dari luar kilang je dah cukup untuk mengajak aku melihat dari dekat proses penghasilan teh.

Kami di Tanah Rata. Sebelum teruskan perjalanan jelajah Cameron Highlands.

Ahaha... tak lengkap rasanya perjalanan ke sana tanpa strawberi. Cameron Highlands memang sinonim dengan roses, strawberries and other hot stuff.

::MysangKora::
2 pilots..2 cars..2 `gorgeous` people plus 5 men..a challenging journey and a destination with just one hope! Holiday!~ To Shah also,a lot of thanks to you bro.. :)
1 Response
  1. Anonymous Says:

    Warhaha..
    pi CH x ajak pon
    sob3..