:: Pabila kenyataan sudah di depan mata ::

Alhamdulillah... kebenaran telah diketahui. Setelah dua tiga hari asek berkepit ngan phone, akhirnya apa yang aku cari dah ditemui. SELANGOR! Ini tempat aku bakal curahkan bakti. Ahaks!

Memulakan tugas pertama di Selangor...langsung tak penah terlintas kat kepala otak aku. But, inilah hakikat yang perlu diterima. Dan aku pasti, setiap perkara selalunya ada hikmah tersendiri. Hurmmm... bila perancangan asal terpaksa ditukar, banyak perkara-perkara penting perlu difikirkan semula. Ahaks!

And one more thing, di sebalik setiap kegembiraan pasti terselit juga sedikit kekecewaan. What goes around comes around! Kalau ikutkan hati, aku nak je tepuk tangan kuat-kuat dan gelakkan sepenuh hati. Nak jugak cakap, padan muka ko. skang amik balik apa yang ko da buat kat aku dulu. Hahaha. Tapi aku tak dela kejam sangat cam devil tue. Hikhikhik.. tak perlu rasanya dijelaskan di sini apa yang dah terjadi. :)

Malam ni tak banyak sangat benda-benda yang nak dikongsi. Aku buntu! Otak jammed, memikirkan banyak perkara yang terpaksa dibuat perancangan semula.

Akhir kalam, wait for my next entry. Bila tu? I'm not so sure.. maybe bila semua benda-benda tergendala is in control, then i`ll continue my writting. So guys, thanks a lot bagi yang selalu reads my entry. Thanks a lot, frens! :)

0 Responses